Monday, November 1, 2010

Shakira's

Last night shakira text me , die ckp hye rifqi .. so i text lah balik hye kyra ! HAHA ..
Die tanye how your's life ? ok ? 
I was OMG so many thing happen ! 
I tell her that i have made a big mistake in my whole life ! 
Then i tell her everything from A to Z ..
lpas cite-cite punye lah panjang ! rifqi tnye die esok skola tak ?
then die bgtau yg die tak pegi skola sebab die nk pergi hospital ..
so i just said oh ok ..at the same time rifqi lupe nk tnye  knp pergi hospital ?
then my kredit was so kering ! so goodbye for her .. 
lpas ckp goodbye je .. rifqi tertido sebab penat sgt skype ... Sorry skype .. HAHA 


So , lps rifqi bngun tadi .. i got 1 new message from shakira ..
then rifqi bace la .. bace atas-atas ok , part yg bwah sekali tuh ! i was huh ???


Rifqi, i wish you get your ****** back. 
Happiness. one more, just now was our last contact on mid night scene.
Byee. sorry ganggu di malam yg tua ini.
Pray for my recovery taw. 


Recovery ? WTH !
she's sick ? until this morning perasaan ingin tau membuak-buak ! 
so that it ..  i wait for the answer ! 


One more , shakira and me just FRIEND ok ..bye         

No comments:

Post a Comment